Posta­no­wie­nia ogólne

1. Niniej­szy regu­la­min okre­śla zasady korzy­sta­nia ze sklepu inter­ne­to­wego pro­wa­dzo­nego przez PW Pako Krzysztof Cykowski z sie­dzibą w Rybniku ul. Wodzisławska 40, 44-200 Rybnik, posiadający nr NIP: 64204025-18 oraz nr REGON: 003480420.
2. PW Pako Krzysztof Cykowski spe­cja­li­zuje się w pro­duk­cji i sprze­daży odzieży, ofe­ru­jąc szeroką gamę pro­duk­tów dla mężczyzn.
3. Korzy­sta­nie ze sklepu interne­to­wego ozna­cza akcep­ta­cję niniej­szego regu­la­minu przez Klienta. Regu­la­min jest dostępny na stro­nie inter­ne­to­wej sklepu, gdzie może być pobrany lub wydru­ko­wany przez Klienta w dowol­nym momen­cie.
4. Regu­la­min okre­śla prawa i obo­wiązki stron umowy sprze­daży, zawar­tej pomię­dzy PW Pako Krzysztof Cykowski, a Klien­tem, oraz zasady korzy­sta­nia ze sklepu inter­ne­to­wego, skła­da­nia zamó­wień, dostawy towa­rów, płat­no­ści, odstą­pie­nia od umowy i pro­ce­dury rekla­ma­cyj­nej.
5. Znak towarowy Pako Jeans jest znakiem zarejestrowanym i zastrzeżonym w Polsce i całej UE.



Defi­ni­cje

1. Sklep inter­ne­towy – ser­wis inter­ne­towy pro­wadzony przez PW Pako Krzysztof Cykowski, dostępny pod adre­sem www.pakojeans.pl umoż­li­wia­jący Klien­tom skła­danie zamó­wień na pro­dukty ofe­ro­wane przez Sprze­dawcę.
2. Sprze­dawca – PW Pako Krzysztof Cykowski z sie­dzibą w Rybniku ul. Wodzisławska 40, 44-200 Rybnik, posiadający nr NIP: 64204025-18 oraz nr REGON: 003480420.
3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jed­nostka orga­ni­za­cyjna nieposia­da­jąca oso­bo­wości praw­nej, która korzy­sta ze Sklepu inter­ne­to­wego, w tym doko­nuje zakupu pro­duk­tów na zasa­dach okre­ślo­nych w Regu­la­minie.
4. Kon­su­ment – Klient będący osobą fizyczną, doko­nu­jący ze Sprze­dawcą czyn­no­ści praw­nej (umowy sprze­daży) nie­ zwią­za­nej bez­ po­śred­nio z jego dzia­łal­no­ścią gospo­dar­czą lub zawo­dową, w rozu­mie­niu art. 22 (1) Kodeksu cywil­nego.
5. Regu­la­min – niniej­szy doku­ment okre­ślający zasady korzy­sta­nia ze Sklepu inter­ne­to­wego, w tym skła­da­nia zamó­wień, reali­za­cji umów sprze­daży, prawa i obo­wiązki Klientów oraz Sprze­dawcy, a także zasady postę­po­wa­nia rekla­ma­cyj­nego.
6. Pro­dukt – rzecz ruchoma, którą można nabyć w Sklepie inter­ne­towym, w szcze­gól­ności odzież i akce­so­ria ofe­ro­wane przez Sprze­dawcę.
7. Umowa sprze­daży – umowa zawarta na odle­głość mię­dzy Klien­tem a Sprze­dawcą za pośred­nic­twem Sklepu inter­ne­to­wego, któ­rej przedmio­tem jest zakup Pro­duk­tów.
8. Zamó­wie­nie – oświad­cze­nie woli Klienta skła­dane za pośred­nic­twem Sklepu inter­ne­to­ wego, zmie­rza­jące bez­ pośrednio do zawar­cia Umowy sprze­daży, okre­ślające rodzaj i liczbę zama­wia­nych Pro­duk­tów, spo­sób dostawy oraz płat­no­ści.
9. Konto Klienta – indy­wi­du­alny pro­fil utwo­rzony w Skle­pie inter­ne­towym, umoż­li­wia­jący m.in. zarzą­dza­nie danymi oso­bo­wymi, prze­glą­da­nie histo­rii zamó­wień oraz skła­da­nie Zamó­wień.



Skła­da­nie zamó­wień

1. Zamó­wie­nia w skle­pie inter­ne­towym można skła­dać przez całą dobę, 7 dni w tygo­dniu, za pośred­nic­twem for­mu­la­rza zamó­wienia dostęp­nego na stro­nie inter­ne­to­wej sklepu.
2. Klient ma moż­li­wość zło­że­nia zamó­wie­nia jako zare­je­stro­wany użyt­kow­nik lub jako Gość. Reje­stra­cja konta umoż­li­wia dostęp do histo­rii zamó­wień i zwrotów.
3. Pro­ces skła­da­nia zamó­wie­nia obej­muje wybór pro­duk­tów, doda­nie ich do koszyka, okre­śle­nie pre­fe­ro­wa­nej metody dostawy i płat­no­ści oraz poda­nie nie­zbęd­nych danych kon­tak­to­wych. Klient ponosi odpo­wie­dzial­ność za popraw­ność poda­nych infor­ma­cji, które są nie­zbędne do reali­za­cji zamó­wie­nia.
4. Po zło­że­niu zamó­wie­nia Klient otrzy­muje auto­ma­tyczne potwier­dze­nie na adres e-mail podany pod­czas skła­da­nia zamó­wie­nia. Potwier­dze­nie zawiera szcze­góły zamó­wie­nia, łączną kwotę do zapłaty oraz wybrane opcje dostawy.
5. W przy­padku wystą­pie­nia nie­ści­sło­ści w poda­nych danych, braku dostęp­no­ści pro­duk­tów lub koniecz­no­ści potwier­dze­nia szcze­gó­łów zamó­wie­nia, sklep zastrzega sobie prawo do kon­taktu z Klien­tem. Jeśli kon­takt okaże się nie­moż­liwy, sklep może wstrzy­mać reali­za­cję zamó­wie­nia do czasu wyja­śnie­nia wąt­pli­wo­ści lub je anu­lo­wać.
6. Po fina­li­za­cji zamó­wie­nia nie ma moż­li­wo­ści jego mody­fi­ka­cji, w tym zmiany zawar­tości koszyka. Przed potwier­dze­niem zamó­wie­nia Klient powi­nien dokład­nie spraw­dzić jego szcze­góły.



Anu­lo­wa­nie zamó­wień

1. Klient ma moż­li­wość anu­lo­wa­nia zamó­wie­nia wyłącz­nie poprzez kon­takt z Biu­rem Obsługi Klienta. Wnio­sek o anu­lo­wa­nie powi­nien zostać zgło­szony nie­zwłocz­nie po doko­na­niu zakupu. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy anu­lo­wa­nia zamó­wie­nia, jeśli pro­ces jego reali­za­cji już się roz­po­czął.



Dostawa i reali­za­cja zamó­wień

1. Klient ma moż­li­wość wyboru jed­nej z nastę­pu­ją­cych metod dostawy:

  1. Paczkomat InPost – koszt 11,90 zł
  1. Paczkomat InPost pobranie - koszt 13,90 zł
  1. Kurier InPost – koszt 14,90 zł
  1. Kurier InPost pobranie – koszt 16,90 zł
  1. Kurier DPD – koszt 19,90 zł
  1. Kurier DPD pobranie – koszt 24,90 zł
  1. Kurier Pocztex Polska – koszt 16,90 zł
  1. Kurier Pocztex Polska pobranie – koszt 19,90 zł


2. Koszt dostawy zosta­nie doli­czony do łącz­nej kwoty zamó­wienia i wyświe­tlony przed fina­li­za­cją zakupu.
3. Zamó­wie­nia na tere­nie Pol­ski o war­to­ści powy­żej 149 zł są objęte dar­mową wysyłką.
4. Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia, natomiast pozostałe w ciągu 1 dnia roboczego. Wszystkie zamówienia są kompletowane, pakowane i przygotowywane do wysyłki w podanym terminie, o ile w opisie produktu lub podczas składania zamówienia nie określono inaczej.
5. W okre­sach pro­mo­cyj­nych czas reali­za­cji zamó­wień może ulec wydłu­że­niu.
6. Sklep nie ponosi odpo­wie­dzial­no­ści za opóź­nie­nia w dosta­wie wyni­ka­jące z działa­nia firm kurier­skich, siły wyż­szej (np. warunki atmos­fe­ryczne, strajki) lub błęd­nie poda­nych przez Klienta danych adre­so­wych.



Płat­no­ści

1. Sklep ofe­ruje róż­no­rodne metody płat­no­ści, umoż­li­wiające Klien­tom doko­na­nie zakupu w wygodny dla nich spo­sób. Dostępne opcje to:

- płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem Przelewy24 - możesz zapłacić przelewem online, BLIKIEM, kartą płatniczą lub Google Pay. Lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia

- płatność za pobraniem - za zamówienie zapłacisz kurierowi przy odbiorze

- płatność przelewem tradycyjnym bezpośrednio na nasze konto bankowe:


PW Pako Krzysztof Cykowski

ul. Wodzisławska 40, 44-200 Rybnik

PKO Bank Polski S.A.

PL31 1020 2472 0000 6202 0539 6918

(w tytule klient zobowiązany jest do podania numeru zamówienia)



2. Każde zamó­wie­nie musi być opła­cone osob­nym prze­lewem. Prze­lewy zawie­ra­jące błędny numer zamó­wie­nia lub obej­mu­jące płat­ność za kilka zamó­wień mogą zostać anulo­wane.

2. Płat­ność za zamó­wie­nie powinna zostać doko­nana nie­zwłocz­nie po jego zło­że­niu. Jeśli w ciągu 5 dni robo­czych sklep nie odno­tuje wpłaty, zamó­wie­nie może zostać anu­lo­wane.

3. Paragon lub faktura VAT za zakupione produkty zostanie dołączona do przesyłki dla Klienta.

4. Klient jest zobo­wią­zany do poda­nia pra­wi­dło­wych danych nie­zbęd­nych do wysta­wie­nia dokumentu zakupu. Sklep nie ponosi odpo­wie­dzial­no­ści za błęd­nie podane dane, które mogą skut­ko­wać niepra­wi­dło­wym wysta­wie­niem doku­mentu.

6. Klienci będący podat­ni­kami VAT zobo­wią­zani są do poda­nia numeru NIP pod­czas skła­da­nia zamó­wie­nia, jeśli chcą otrzy­mać fak­turę VAT. Brak numeru NIP w momen­cie zakupu unie­moż­li­wia póź­niej­sze wysta­wie­nie fak­tury VAT.



Zwroty

1. Klient ma prawo do zwrotu zaku­pionego towaru w ciągu 30 dni od daty otrzy­ma­nia prze­syłki bez poda­nia przy­czyny.
2. Klient jest zobo­wią­zany do pobrania for­mu­la­rza zwrotu dostęp­nego na stro­nie interne­to­wej sklepu w zakładce „Zwroty” i dołącze­nia go do paczki wraz ze zwra­canym pro­duktem. For­mularz może być zarówno wydru­ko­wany, jak i odręcz­nie prze­pi­sany.
3. Zwrot na naszej stronie nie jest darmowy.
4. Klient może zwrócić zamówienie, korzystając z opcji Szybkie Zwroty InPost Paczkomat / Paczkopunkt 24/7 (https://szybkiezwroty.pl/pl/pako_jeans) wraz z wypełnionym formularzem zwrotu. Koszt zwrotu wynosi 9,90 zł i jest odliczany od kwoty zwracanego towaru.
5. Klient ma prawo wybrać przewoźnika, za pośrednictwem którego paczka zostanie zwrócona. W takim przypadku wszelkie koszty związane z nadaniem przesyłki zwrotnej pokrywa Klient. Zwracane produkty wraz z wypełnionym formularzem zwrotu należy odesłać na nasz adres:
PW PAKO Krzysztof Cykowski
ul. Wodzisławska 40
44-200 Rybnik
tel. 504132011
6. Sklep nie ponosi odpo­wie­dzial­no­ści za paczki nadane przez Klienta we wła­snym zakre­sie. Sklep nie jest zobo­wią­zany do odbioru paczek za pobra­niem, z punk­tów zewnętrz­nych ani paczek awi­zo­wa­nych. Klient ma obo­wią­zek odpo­wied­niego zabez­pie­cze­nia zwra­canego towaru przed uszko­dze­niem pod­czas trans­portu. Pro­dukty mogą być zapako­wane w dowolne opa­ko­wa­nie, jed­nak należy zadbać o ich ochronę w trak­cie wysyłki.
7. W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej Klient otrzyma zwrot środków na konto, z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku zakupu za pobraniem Klient jest zobowiązany do podania numeru konta bankowego, na które zostanie dokonany zwrot środków za zwracany towar.
8. Wymiana towaru zaku­pionego w skle­pie inter­ne­towym nie jest moż­liwa. W przy­padku chęci otrzy­ma­nia innego pro­duktu, Klient powi­nien doko­nać zwrotu towaru zgod­nie z powyż­szymi zasa­dami, a następ­nie zło­żyć nowe zamó­wie­nie na wybrany pro­dukt.

Rekla­ma­cje

1. W przy­padku otrzy­ma­nia towaru nie­zgod­nego z zamó­wie­niem, uszko­dzo­nego lub wadli­wego, Klient ma prawo do zło­że­nia rekla­ma­cji.
2. Klient jest zobo­wią­zany do zgło­sze­nia rekla­ma­cji nie­zwłocz­nie po stwier­dze­niu wady lub nie­zgod­no­ści, jed­nak nie póź­niej niż w ciągu 2 lat od daty otrzy­ma­nia prze­syłki.
3. Pro­dukty napra­wiane lub mody­fi­ko­wane przez Klienta we wła­snym zakre­sie, tracą prawo do rekla­ma­cji.
4. Przed ode­sła­niem rekla­mo­wa­nego pro­duktu, Klient pro­szony jest o prze­sła­nie zdjęć poglą­do­wych, które umoż­li­wią wstępną wery­fi­ka­cję uszko­dze­nia lub wady. Zdję­cia te należy prze­słać na adres e-mail sklep@pakojeans.pl wraz z krót­kim opi­sem pro­blemu oraz nume­rem zamó­wie­nia lub doku­mentem potwier­dza­ją­cym zakup.
5. Koszt wysyłki rekla­mo­wa­nego pro­duktu do sklepu jest zwra­cany Klien­towi, jeśli reklama­cja zosta­nie uznana za zasadną. W takim przy­padku, jeśli ode­słany pro­dukt zosta­nie napra­wiony lub wymie­niony na nowy, sklep pokrywa rów­nież koszt ponow­nej wysyłki pro­duktu do Klienta.
6. W przy­padku uzna­nia rekla­ma­cji za nie­za­sadną, Klient jest zobo­wią­zany do opła­ce­nia fak­tury za trans­port lub do oso­bi­stego ode­bra­nia pro­duktu. Koszty wysyłki pro­duktu do sklepu oraz ewen­tu­al­nej ponow­nej wysyłki pro­duktu do Klienta w przy­padku nega­tywnego roz­pa­trze­nia rekla­ma­cji są pokry­wane przez Klienta.
7. Sklep zobo­wią­zuje się do roz­pa­trze­nia rekla­ma­cji w ciągu 14 dni od daty otrzy­ma­nia rekla­mo­wa­nego pro­duktu. O decy­zji doty­czącej rekla­ma­cji Klient zosta­nie poin­for­mowany drogą mailową. Jeśli rekla­ma­cja zosta­nie uznana za zasadną, sklep podej­mie dzia­ła­nia takie jak naprawa, wymiana pro­duktu na nowy lub zwrot środ­ków. W przypadku naprawy pro­duktu, sklep zastrzega sobie prawo do 14 dni od daty roz­pa­trzenia rekla­ma­cji na doko­na­nie naprawy.
8. W przy­padku zwrotu środ­ków w ramach rekla­ma­cji, środki zostaną prze­ka­zane na konto, z któ­rego otrzy­ma­li­śmy wpłatę za zamó­wie­nie. Jeśli był to zakup za pobraniem Klient jest zobowiązany do podania numeru konta bankowego, na które zostanie dokonany zwrot środków za reklamowany towar.

9. W przy­padku zamó­wień reali­zo­wa­nych na tere­nie Pol­ski sklep nie pokrywa kosz­tów transportu zwią­za­nych z rekla­ma­cją ani kosz­tów wysyłki poza gra­nice kraju. Wysyłka za gra­nicę jest moż­liwa po wcze­śniej­szym opła­ce­niu fak­tury za trans­port przez Klienta.

Wyjątki od prawa odstą­pie­nia od umowy

1. Zgod­nie z Ustawą o pra­wach kon­su­menta, prawo do odstą­pie­nia od umowy nie przy­słu­guje w odnie­sie­niu do niektó­rych pro­duk­tów. W szcze­gól­no­ści, prawo odstą­pie­nia nie przy­słu­guje w przy­padku:
- pro­duk­tów dostar­czo­nych w zapie­czę­to­wa­nym opa­ko­wa­niu, któ­rych po otwar­ciu opa­ko­wa­nia nie można zwró­cić ze względu na ochronę zdro­wia lub ze wzglę­dów higie­nicz­nych, jeśli opa­ko­wa­nie zostało otwarte po dostar­cze­niu.
- towa­rów nie­pre­fa­bry­ko­wa­nych, wypro­du­ko­wa­nych według spe­cy­fi­ka­cji kon­su­menta lub słu­żące zaspo­ko­je­niu jego zin­dy­wi­du­ali­zo­wa­nych potrzeb.
- pro­duk­tów, które po dostar­cze­niu, ze względu na swój cha­rak­ter, zostają nie­roz­łącz­nie połą­czone z innymi rze­czami.
- usług, które zostały w pełni wyko­nane za wyraźną zgodą kon­su­menta, jeżeli świad­cze­nie roz­po­częło się za jego wyraźną zgodą, po poin­for­mo­wa­niu kon­su­menta o utra­cie prawa odstą­pie­nia od umowy.
2. W przy­pad­kach, gdy prawo odstą­pie­nia od umowy nie przy­słu­guje, sklep wyraź­nie infor­muje Klienta o tym fak­cie przed doko­na­niem zakupu, a Klient jest zobo­wią­zany do zaak­cep­to­wa­nia tych warun­ków przed fina­li­za­cją zamó­wie­nia.

Biuro Obsługi Klienta

1. Biuro Obsługi Klienta jest czynne w godzi­nach 7:00–15:00 od ponie­działku do piątku.
2. Kon­takt z Biu­rem Obsługi Klienta moż­liwy jest drogą elek­tro­niczną na adres e-mail: sklep@pakojeans.pl lub tele­fo­nicz­nie pod nume­rem: 504132011

Och­rona Danych Oso­bo­wych

1. Admi­ni­stra­to­rem danych oso­bo­wych Klien­tów sklepu inter­ne­to­wego jest PW Pako Krzysztof Cykowski. Dzia­łamy zgod­nie z ustawą o ochro­nie danych oso­bo­wych oraz innymi obo­wią­zującymi prze­pi­sami prawa.
2. Dane oso­bowe Klien­tów są prze­twa­rzane w celu reali­za­cji zamó­wień, w tym w celu wysta­wia­nia fak­tur, reali­za­cji płat­no­ści, dostawy towa­rów oraz obsługi rekla­ma­cji. Szcze­góły doty­czące prze­twa­rza­nia danych oso­bo­wych oraz poli­tyki pry­wat­no­ści są dostępne w naszej Poli­tyce Pry­wat­no­ści.
3. Klient ma prawo do dostępu do swo­ich danych oso­bo­wych, ich popra­wia­nia oraz żąda­nia ich usu­nię­cia, o ile nie jest to sprzeczne z obo­wiąz­kami praw­nymi.

Zmiany Regu­la­minu i Posta­no­wienia Koń­cowe

1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regu­la­minu. Zmiany regu­la­minu będą obo­wią­zy­wać od momentu ich opu­bli­ko­wa­nia na stro­nie inter­ne­to­wej sklepu, chyba że w regu­la­minie prze­wi­dziano inny ter­min wej­ścia w życie zmian. O każ­dej zmia­nie Sprze­dawca poinfor­muje Klienta z co naj­mniej 7 dnio­wym wyprze­dze­niem.
2. W spra­wach nie­ure­gu­lo­wa­nych niniej­szym regu­la­minem zasto­so­wa­nie mają prze­pisy prawa pol­skiego, w tym Kodeksu cywil­nego oraz ustawy o pra­wach kon­su­menta.
3. Wszel­kie spory wyni­kłe z umowy sprze­daży będą roz­strzy­gane przez wła­ściwe sądy powszechne.